Tuesday, March 29, 2011

hei guys..

dalm dunia fashion sume orng ade pendapat masing2

contohnyer bryan boy blogger fashion yg pling fames
die cakap
When I decorate my body like a Christmas tree, put things on my body, I put things because I like them. Not because it's 'appropriate', not because 'it looks good'..... I like the guilt-free feeling of not caring what others would say..
bagi sahir plak.. klu btol krng mint fashion... korg kne brani la. sbb fashion only work with who are brave to carry it.. biala ape yg orng nak ckap..
kite yg pakai ape yg kte ske.. if others x ske.. so let it be...
percyalah ckap sahir at 1st dorng x kan dapt terime dgn cara kite..
then lpas dah biase they will ok with it
contohnye kes crocs shoes a few years back...people mgmg x nak bli pon crocs 2.. dah la buruk, mahal plak 2 mcm badut je... then u c now how many people have a pair of crocs shoes??(wlaupn diorng bli kat uptown jek )

so nasihat sahir dont give up to be a fashionista but plz avoid to be a fashion victim..
but how.. just jgn malas malas reasearch dan jgn malu bertanyer pade mereka yg pakar

No comments:

Post a Comment